همه چیز از همه جا

یه جور دیگه

همه چیز از همه جا

یه جور دیگه

بهترین خودرو چینی بالاخره چیست؟

بهترین خودروهای چینی در بازار ایران کدامند؟

بهترین خودرو چینی برای خریدن در ایران کدام است؟

در سال های اخیر خودروهای چینی بخش بزرگی از بازار خودروسازی ایران و بازار خرید و فروش خودرو را به خود اختصاص داده اند.

اما اگر در موتور جستجو سرچ کنید بهترین خودروهای چینی، متوجه خواهید شد که یک دسته از خودرو به شما معرفی خواهند کرد.

اما در میان این خودروها، بهترین خودرو چینی کدام است؟

بسیاری فکر می کنند که شاید چری تیگو 7 یا مثلا هایما s7؟!

در این مطلب حتی یک خودرو جدید به شما معرفی خواهد شد!

بهترین خودرو چینی قطعا هاوال است!

هاوال یک پدیده در خودروهای چینی است.

این خودرو انتظار شما را از یک خودرو چینی کاملا جا به جا خواهد کرد!!!

اگر پشت هایما s7 یا هایما s5 نشسته اید، بندازیدش دور!!!

باور کنید هاوال یک خودرو دراماتیک برای شما خواهد بود.

در سه مدل هاوال h6 ، h9 و h2 از سال تقریبا 2013 موجودند!

این خودرو دیگر قصد رقابت با هم کشور های خود یعنی جک و جیلی و... را ندارد!

بازی این خودرو در زمین های بزرگتر و با حریفان قدر تری است!

این خودرو در حال حاضر با برند هایی مانند toyota و hyundai و یا حتی nissan رقابت می کند.

کارخانه خود هاوال اعلام می دارد که این خودرو به قصد رقابت جهانی ساخته و پرداخته می شود.

اگر در گوگل سرچ کنید آخرین مدل هاوال، متوجه می شوید که یک مدل جدید از هاوال همچنین در دست ساخت و تولید است.

این خودرو یک ربات وحشتناک به هیبت خودرو لکسوز NX می باشد.

آیا تا به حال در کنار یک BMW X6 ایستاده اید؟

حتما متوجه شده اید که این خودرو چه ابهتی دارد!

همین موضوع برای هاوال هم هست با اون چراغ های نازک و بدنه پر از ظریف کاری!!!

اما بریم ببینیم خود چینی ها در باره این خودرو چی فکر می کنند!

بهترین خودرو چینی از نگاه چینی ها

خود چینی ها در مقاله ای که میخوندم نوشته بودند که خودرو بسیار عالی است!

اما بسیاری از این دوستان از متریال استفاده شده در هاوال ها مخصوصا داخل کابین کاملا ناراضی بودند.

اما جالب تر از همه اینا این که هاوال ها کارمندان کاملا بی ادبی دارند!!!!

من یک نظر میخوندم که نوشته بود برف پاک کنم خوب عمل نمی کرد و با تماس با کارخانه هاوال، به شدت با من بی ادبی شد!

لیست بهترین خودرسازی های چینی به ترتیب!

  • فولکس واگن
  • هوندا
  • تویوتا
  • جیلی
  • نیسان
  • بیوک
  • چانگان
  • هاوال
  • هیوندای
  • آودی
  • جک

رکورد سال گذشته ، با ثبات نیسان در جایگاه 5 و بیوک در سختی در # 6 ، افت برای اولین بار از سال 2014 زیر 1 میلیون علامت فروش و کمترین میزان فروش خود را از سال 2013 به دست آورد ، 350.000 فروش پایین تر از اوج خود در سال 2016 و 2017 و کمترین سهم بازار در حداقل 2 دهه است. نام تجاری خواهر شورولت در سال جاری با کمترین میزان فروش از سال 2009 ، 23.6 درصد کاهش داشته است. Changan در کل بازار ضرب و شتم می کند و مارک شماره 2 داخلی ، درست جلوتر از هاوال ، را بازپس می گیرد ، زیرا هر دو کولرگازی Baojun که با فروش بیشتر مشکل دارد. 31٪ در سال 2018 و بیش از 40٪ در سال 2017. برند خواهر Baojun Wuling با 21.3٪ به نیمی از اوج خود در سال 2014 کاهش یافته است. هیوندای همچنین سهم بازار را با -13،3٪ از دست داده و اکنون پایین تر از سطح 2010 و پایین خود است. 40٪ از اوج خود در سال 2016. نام تجاری خواهر Kia در سال جاری با 27.2-٪ پایین تر است اما بیش از 40٪ از اوج خود در سال 2016 و پایین تر از سطح 2010 و حتی به پایین ترین سهم بازار خود از سال سقوط کرده است. حداقل 2003

با کمال تعجب ، فولکس واگن همچنان پرفروش ترین مارک چین است و به لطف هجوم رونمایی از کراس اوور در دو سال گذشته ، موفق شده است فروش خود را تقریباً ثابت نگه دارد (-0.9٪) و این سهم بازار را به 14.6٪ بهبود می بخشد. . نزدیکترین رقبای آن در حال بستن این فاصله هستند ، اما VW هنوز هم اتومبیل های بیشتری را به عنوان ترکیب هوندا و تویوتا در چین به فروش می رساند. در مرحله دوم از Geely جایگاه شماره 3 را به دست می دهد زیرا تویوتا اکنون در هر سه سال گذشته رتبه خود را بهبود بخشیده است و از 6 ام در سال 2016 به 3 در سال 2019 می رود. Geely بازنده بزرگ در رده 5 با فروش 12٪ پایین تر است. آن

 

 

بازار خودروی چین هر ماه در سال 2019 کاهش یافته است ، این بدان معناست که همچنان رکود خود را به 18 ماه متوالی ادامه داده است.

یک پرتوی اندک امید این است که دسامبر 2019 کمترین میزان کاهش رگه را در -0.9٪ نشان داد و تمام ضررهای دو رقمی به نیمه اول سال محدود شده است.

در مجموع 21،07 میلیون اتومبیل مسافری در سال 2019 به نمایندگی های چینی در چین تحویل داده شد که این رقم 9.5٪ کمتر از سال 2018 و 13.4٪ پایین تر از اوج 24.3 میلیون در سال 2017 است.

آمار و ارقام ، وسایل نقلیه تجاری با شاخص کاهشی نمی تواند صادرات خودرو های چینی  و انعکاس تحویل عمده فروشی از کارخانه به فروشندگان را از بین ببرد چون فعلا بیشتر کشورها به چین نیاز دارند!

در کوتاه مدت ، دولت پکن هیچ برنامه ای برای توسعه بازار خودروهای چینی ندارد!، اما این دولت یارانه دریافتی خود از مردم را کم کرده است تا بخش توسعه خودروسازی را افزایش دهد.

از EV و هیبریدهای لوکس. در عوض ، به نظر می رسد دولت این انقباض بازار را فرصتی عالی برای تحکیم بازار می داند زیرا (بیش از حد) شرکت های کوچک مجبور به تعطیل شدن یا به دست گرفتن آنها خواهند شد ، در حالی که خودروسازان بزرگتر دولتی نیز فشار اضافی را برای ادغام عملیات خود احساس می کنند.

و برندهای داخلی ضرر را قطع کنید. همچنین ، دولت مرکزی چین بیشتر شهرها و استانها را تحت فشار قرار داده است تا در تاریخ 1 ژوئیه قوانین آلایندگی ایالتی 6 را اتخاذ کنند (که مشابه استانداردهای یورو 6 است) و همین امر باعث شده است که نمایندگی های محلی برای تخفیف های شدید خودروهایی که این استانداردها را رعایت نمی کنند ، ارائه دهند. این یکی از دلایلی است که عمده فروشان در نیمه دوم کاهش خود را کاهش داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد