همه چیز از همه جا

یه جور دیگه

همه چیز از همه جا

یه جور دیگه

بهترین خدمات پیچ رولپلاک سنگ نما

پیچ کردن سنگ نما می تواند از دسته خدماتی باشد که در حال و هوای این روز های ساختمانسازی کشور بسیار مورد اهمیت قرار گیرد و مورد توجه باشد.اما بهترین های این کار را قصد داریم به شما معرفی کنیم. تجهیزات و موادی که در خدمات پیچ و رولپلاک انجام می شود باعث می شود تا بتوانید بهترین شرکت ارائه کننده خدمات پیچ رولپلاک را پیدا کنید.پس در ابتدا باید بدانید رولپلاک چیست و موارد کاربری آن را به طور کامل فرا گیرید.

رولپلاک چیست؟

رولپلاک Rawlplug یا dowel به قطعه ای (در اندازه ها و قطر های مختلف و متفاوت) گفته می شود که وظیفه بست دادن پیچ به المان هاییست که پیچ به تنهایی توانایی رسوخ به داخل آن را ندارد.اما چرا؟
پیچ ها معمولا فلزی و فولادی می باشند و تقابل فلز و سنگ معمولا باعث شکنندگی سنگ خواهد شد حال آنکه وظیفه خدمات پیچ رولپلاک سنگ نما نگهداری و اعمال فرآیندی در جهت حفظ سنگ نما می باشد.پس در چنین وضعیتی وجود رولپلاک لازم و قطعیست. رولپلاک ها معمولا از جنس پلاستیک و فیبر می باشند و برای ورود و نفوذ به قطعات و المان های متخلخل بسیار مناسب می باشد.

نقش پیچ رولپلاک سنگ نما  در ساختمان

در واقع پیچ و رولپلاک در اصطلاح آمیانه یک شئ را با ویژگی ناپایداری را به یک شئ پایدار چفت و وصل می کند.در این مثال شیئ ناپایدار مانند سنگ های استفاده شده در نمای ساختمان و شئ پایدار می تواند دیوار باربر در نظر گرفته شده برای اتصال سنگ(دیوار نما) می باشد. در حالت در حالت کلی سنگ های ساختمانی با استفاده از تجهیزاتی مانند دریل سوراخ شده،رولپلاک داخل آن نفوذ کرده و جای می گیرد و فاصله شئ پایدار و ناپایدار را پر کرده و سپس پیچ داخل رولپلاک تعبیه می شود و با استفاده از تجهیزات سفت می گردد.پیچ رولپلاک های نما رد سنگ نما بسیار مورد اهمیت قرار می گیرند.

مزیت استفاده از خدمات پیچ و رولپلاک نما

استفاده از رولپلاک و پیچ برای اتصالات سنگ نما باعث کاهش و یا متوقف شدن کامل ریزش سنگ ها و یا مواد و مصالح ساختمانی خواهد شد.سنگ از بارز ترین نوع مصالح ساختمانی مورد استفاده در نمای ساختمان است و پیچ کردن سنگ نما امریست ضروری.با توجه به گسترش بافت امروزی شهری و ازدیاد ساختمان ها در تجمعات شهری بسیار تدابیر امنیتی ساختمان بسیار مورد توجه قرار می گیرد.در این بین حوادث و سوانح طبیعی نیز می تواند باعث ریزش سنگ های نمای ساختمان گردد.در نظر داشته باشید که چنانچه موقعیت جغرافیایی بنا در محل های باران زا مانند شمال کشور باشد،حضور و بارش باران می تواند باعث ریزش و یا شل شدن سنگ های نما شود.در این میان چنانچه سنگ نما ریزش کند،می تواند باعث خطرات جانی و مالی شود و چنانچه از جای خود شل شود،می تواند باعث جلوه زشت برای ساختمان باشد و نیز در آینده احتمال ریزش این سنگ ها و بروز خسارات قفطعی است.این ابزاریت قدرتمند برای تمامی افرادی که خواهان این خدمت می باشند و نیز ساختمان هایی دارند که دوست دارند سنگ های محکمی داشته باشید!
اهمیت استفاده از خدمات پیچ و رولپلاک نما در این موضوعات مشخص می شود و می تواند تعیین کننده باشد.

نحوه اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما

در ابتدای اجرای پروژه پیچ رولپلاک سنگ نما می بایست با توجه به موقعیت ساختمان و نوع سنگ های به کار رفته در آن اقدام به خرید پیچ و رولپلاک مناسب برای سنگ نما به انجام رسد.این مرحله باید به دقت و با استفاده از پیچ های گالوانیزه ضد زنگ و رولپلاک متشکل از بهترین نوع مواد اولیه پلاستیکی استفاده شود.پس از تهیه و برآورد میزان مواد حدودی لازم برای پیچ کردن سنگ نما،با توجه به موقعیت زمانی ،گروهی متشکل از افراد متخصص نما کار شروع به فعالیت بر روی نمای ساختمان را به انجام می رسانند.

جلوگیری از خسارات مالی با استفاده از خدمات پیچ رولپلاک سنگ نما

امروزه بیش از 90 درصد ساختمان های موجود در بافت شهری نمای سنگی دارند.بیشتر این ساختمان ها از سنگ هایی مانند تراورتن و نمای رومی استفاده می کنند.با توجه به بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی به صورت کلی و به تبع قیمت سنگ های نما،نحوه پیچ کردن سنگ های نما بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.وقوع ریزش در سنگ های ساختمانی باعث می شود که نمای ساختمان نیاز به اجرای دوباره داشته باشد.این اصلا امری به صرفه نیست و بهتر است با صرفه یک هزینه بسیار اصولی و به کار گیری از یک گروه متخصص پیچ و رولپلاک کردن سنگ از صرف هزینه های گزافی که ممکن است در ادامه برایتان در پیش داشته باشد جلوگیری کنید.
این مطلب تماما مرتبط با وبسایت راپل کو می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد